marți, 29 octombrie 2013

Rugaciune pentru implinirea sufleteasca

O veche rugaciune descoperita si ingrijita de Arhiepiscopul Ioan Sahovski

Am descoperit-o azi, intamplator, in cartea Indrumar pentru spovedanie - Staretul Gheorghe Zavoratul . O rugaciune care mi-a mangaiat inima:

Doamne, Dumnezeul meu, invredniceste-ma sa fiu unealta pacii Tale,
Pentru ca sa aduc dragost acolo unde este ura,
Pentru ca sa iert acolo unde se face suparare
Pentru ca sa fac unire acolo unde se isca cearta
Pentru ca sa spun adevarul acolo unde se isca cearta
Pentru ca sa inalt credinta acolo unde apasa indoiala,
Pentru ca sa trezesc nadejdea intru cei munciti de deznadejde,
Pentru ca sa aduc lumina intru intuneric,
Pentru ca sa pricinuiesc bucurii acolo unde salasluieste amaraciunea
Doamne, Dumnezeul meu, invredniceste-ma nu sa fiu mangaiat , ci sa aduc mangaiere,
Nu sa fiu inteles , si sa-i inteleg eu pe altii,
Nu sa fiu iubit, ci sa-i iubesc eu pe altii,
Caci cel ce da, acela primeste,
Cel ce se uita pe sine, acela se gaseste,
Cel care iarta, acela va fi iertat,
Cel care moare, acela se trezeste la viata vesnica. 

Amin 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Ajutor pentru Siluan

BAckground